Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op gezondheids.startpagina.nl

Kosten gebit trekken

Rosalie
20 Aug, 2004 09:22

Na jaren niet bij de tandarts te zijn geweest (panische tandartsangst) is mijn gebit nu heel erg slecht. Ik heb besloten dat ik onder narcose mijn hele gebit wil laten trekken en daarna een prothese wil.

Ik ga ervan uit dat dit niet door de verzekering wordt vergoed. Dus wil ik graag weten wat zoiets kost. En waar je dat kunt laten doen.

Met vriendelijke groeten,

Rosalie

Bewerkt 25 Aug, 2004 12:15
joan
20 Aug, 2004 09:49

hoi rosalie,

verleden jaar in september heb ik ook mijn gebit laten trekken onder narcose waar ik niks aan heb moeten betalen,alleen een eigenbijdrage van 30 euro voor her gebit.

je moet wel een verwijskaart vragen aan een tandarts om naar het ziekenhuis te kunnen,en hoe je verder verzekerd bent voor je protese dat moet je even na vragen bij je verzekeraar,ik was anoz verzekerd met aanvullend(en daaruit word het ziekenhuis vergoed en je protese met een eigenbijdrage van 200 euro)en comfort(en daar kreeg ik weer de 200 euro van terug).

mocht je de stap nemen dan wens ik je veel sterkte toe met alles.

groetjes joan.

ronny
25 Aug, 2004 12:15

hoi rosaline,

ik ga helemaal mee akkoord wat joan schrijfdt.

ik heb via mijn huisarts een verwijskaart gevraagd,en ja hoor nu ben ik geweest bij de kaakchirurg,en hij zij ok,ik haal alles voor je eruit,onder volledige narcose.

mijn operatie trekken van alles staat geplant op 5 ocktober 2004.

zelf moet ik 150 euro betalen,verders niets.ik ben ook aanvullend verzekerdt.

zou zeggen sterkte ermee, pfffff moet zelf ook nog.

nou ga naar je huisarts en vraag om vw-kaart.

succes